پی دانلود

دانلود فایل در ازای پرداخت

پی دانلود

دانلود فایل در ازای پرداخت

دانلود فایل pdf رساله کنوز المعز مین-ابوعلی سینا

رساله کنوز المعز مین در آموزش فن علوم غریبه

دانلود فایل pdf رساله کنوز المعز مین-خود آموز و آموزش فن علوم غریبه شیخ الرئیس ابوعلی سینا

ابوعلی سینا، پزشک، فیلسوف، اندیشمند و نویسنده صاحب نام ایرانی است که از شهرتی جهانی برخوردار است و بسیاری از آثار او به ویژه در زمینه پزشکی برای قرن های متمادی در دانشگاه های اروپایی تدریس می شد.

ابو علی سینا حکیم، فیلسوف، طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی که در جهان غرب به نام(Avicenna) و با لقب “امیر پزشکان” شناخته شده است، در ماه صفر از سال ۳۷۰ هجری قمری در شهر بخارا به دنیا آمد.

این حکیم بزرگ که بعدها موثرترین چهره در علم و فلسفه جهان اسلامی شد و القابی مانند شیخ الرئیس، حجه الحق و شرف الملک به او دادند، از آغاز کودکی استعداد و شایستگی عجیبی در فرا گرفتن علوم مختلف داشت.

کافه فایل ایران در این پست برای شما کاربران عزیز فایل pdf رساله کنوز المعز مین-خود آموز و آموزش فن علوم غریبه شیخ الرئیس ابوعلی سینا را برای دانلود قرار داده است .

گالری تصاویر فایل pdf رساله کنوز المعز مین-خود آموز و آموزش فن علوم غریبه شیخ الرئیس ابوعلی سینا :

 




هم اکنون میتوانید از لینک زیر فایل pdf رساله کنوز المعز مین-خود آموز و آموزش فن علوم غریبه شیخ الرئیس ابوعلی سینا را پس از پرداخت دانلود نمایید

 پرداخت و دانلود 



filesell

دانلود فایل pdf کتاب دیوان شاه نعمت اله ولی

کافه فایل ایران در این پست برای شما کاربران عزیز فایل PDF کتاب دیوان شاه نعمت اله ولی را برای دانلود قرار داده است .

شاه نعمت الله ولی یک از صوفیان بزرگ ایران و یکی از پیشگویان بزرگ و به نام ایران و جهان است.
البته کتاب چاپ قدیم و با زبان فارسی اردو است.شاه نعمت‌الله ولی (نام کامل: سید نورالدین نعمت‌الله بن محمد بن کمال‌الدین یحیی کوه بنانی کرمانی) معروف به سید نورالدین شاه نعمت الله ولی ماهانی کرمانی (۷۳۰، ۷۳۱ ــ ۸۳۲، ۸۳۴)، شاعر عارف ایرانی بود. شاه نعمت الله از اقطاب و عرفای سدهٔ هشتم و نهم هجری است که طریقتی جدید در تصوف ایجاد کرد و پیروان سایر طریقت‌ها را نیز تحت تأثیر خود قرار داد.
او از جمله شعرای تصوف ایران و قطب دراویش نعمت اللهی است. او در طریقهٔ تصوف موسس سلسلهٔ مشهور نعمت‌اللهی است و در راه طریقت و سیر و سلوک مقامی بلند داشته‌است.شاه نعمت‌الله ولی به سال ۷۳۱ هجری قمری متولد و در سال ۸۳۲ (به روایتی ۸۳۴) در ماهان کرمان وفات یافت. او فرزند «میر عبدالله ولی» از بزرگان عرب بوده‌است .
نسبت او با نوزده نسل به رسول اکرم می‌رسد. ولادت او را برخی در شهر حلب عنوان کرده‌اند و عده‌ای از مورخین نیز ایشان را متولد کوه بنان در کرمان می‌دانند. میر خلیل الله نوه او تولد جد خود را روز چهارشنبه چهاردهم ربیع الاول ۷۳۱ دانسته‌است و اسدالدین نصرالله تولد او را پنجشنبه بیست و دوم رجب ۷۳۰ در قصبهٔ کوهبنان کرمان ذکر کرده‌اند. مدت زندگانی شاه نعمت‌الله ولی ۱۰۴ سال ذکر شده‌است و خود او تا ۹۷ سالگی خود را بیان داشته‌است:
نود هفت سال عمر خوشی بنده را داد حی پایندهاز جمله توصیه‌ها و سفارشات شاه نعمت‌الله ولی به مریدان خود این بود که برای تصفیه دل و تزکیه نفس باید در خدمت خلق باشید و در خدمت به مردم کوتاهی نکنید و در اجتماع حاضر باشید.
از همین نکته می‌توان استنتاج کرد که او مردم را از رهبانیت و گوشه‌گیری و بی‌میلی پرهیز می‌دهد و به خدمت خلق و حضور در اجتماع دعوت می‌کند و البته بیان می‌دارد که دل به دنیا و مادیات آن نبندید و خود را برای سفر آخرت آماده کنید:
ذکر حق ای یار من بسیار کن گر توانی کار کن در کارکنعبدالرزاق کرمانی در بیان اعتقاد شاه نعمت‌الله به کشاورزی می‌نویسد: «آن حضرت میل تمام به اقسام زراعت داشتند» و خود هر از گاهی به کار زراعت می‌پرداختند. بر خلاف بسیاری از سران مذهبی دنیاگریز در فرقه‌های دیگر، شاه ولی برحضور در اجتماع مشغول شدن به کار و دوری از تنبلی تأکید داشت. البته این صرفاً یک دستور اخلاقی نبود بلکه این خود بخشی از برنامه‌های او برای پرورش معنوی مریدان خود بود.مکانی که وی در آنجا به ریاضت طویل المدتی پرداخت امروزه به تخت امیر معروف است.
گالری تصاویر فایل PDF کتابدیوان شاه نعمت اله ولی : 




هم اکنون میتوانید از لینک زیر فایل PDF کتاب دیوان شاه نعمت اله ولی را پس از پرداخت دانلود نمایید


پرداخت و دانلود 



filesell

دانلود فایل PDF رساله علم حروف شاه نعمت اله

کافه فایل ایران در این پست برای شما کاربران عزیز فایل PDF رساله علم حروف شاه نعمت اله را برای دانلود قرار داده است .

۱۲۳

شاه نعمت الله ولی یک از صوفیان بزرگ ایران و یکی از پیشگویان بزرگ و به نام ایران و جهان است.

نام کتاب: رساله حروف شاه نعمت الله

نوع فایل:پی دی اف و زیپ شده

حجم تقریبی فایل:۳۵ مگا بایت

تعداد صفحات:۱۹۵ صفحه

زبان: فارسی و خطی روان

 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل PDF کتاب پیش گوییهای شاه نعمت الله ولی

کافه فایل ایران در این پست برای شما کاربران عزیز فایل PDF کتاب پیش گوییهای شاه نعمت الله ولی را برای دانلود قرار داده است .

۱۳۹۴۰۳sh

 

ادامه مطلب ...

دانلود فایل pdf کتاب دعانویسی کنز الحسینی

کافه فایل ایران در این پست برای شما کاربران عزیز فایل pdf کتاب دعانویسی کنز الحسینی را برای دانلود قرار داده است .

کتاب دعانویسی کلیات کنزالحسینی

کتاب دعانویسی کنز الحسینی

کتاب دعانویسی کنز الحسینی را میتوان جامع و کاملترین کتاب در زمینه علوم غریبه معرفی نمود.

این کتاب از معتبر ترین کتاب های علوم غریبه در زمینه دعانویسی و احضار انسان و احضار جن و دعاها و طلسمات قوی و معتبر در زمینه محبت و گشایش بخت و گشایش کار و اسامی اسم اعظم و . . .  می باشد.

کتاب دعانویسی کنز الحسینی تنها کتابیست که تمام اساتید دعانویسی  از آن استفاده کرده و اجابتهای آن را مشاهده کرده اند.

 

ادامه مطلب ...