پی دانلود

دانلود فایل در ازای پرداخت

پی دانلود

دانلود فایل در ازای پرداخت

 

دانلود فایل بانک ایمیل وبلاگ نویسان بلاگفا+میهن بلاگ

کافه فایل ایران در این پست یک بانک ایمیل از وبلاگ نویسان وبلاگ های بلاگفا میهن بلاگ + پارسی بلاگ برای شما کاربران عزیز آماده نموده است امیدواریم که برای شما مفید واقع شود .

بانک ایمیل چه استفاده هایی دارد؟ مهمترین استفاده بانک ایمیل برای ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی می باشد .

بازاریابی رایانامه‌ای نوعی بازاریابی مستقیم است که بواسطه رایانامه (ایمیل) صورت می‌گیرد. در این بازاریابی می‌توان کالا یا خدمات را از طریقایمیل به مخاطبان معرفی نمود. اینکار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پولصورت می‌گیرد.

کلمه ایمیل مارکتینگ به معنی بازاریابی ایمیلی است که به معنی فروش کالا یاخدمات از طریقایمیل می‌باشد.

ایمیل مارکتینگ به طور معمول یکی دو سال است که رایج شده‌است و تاریخچه‌ای خاص درایران ندارد. ایمیل مارکتینگ یک سیستم بازاریابی نو درایران محسوب می‌شود.

کسب درآمد  اینترنتی بالا بدون بازاریابی اینترنتی ممکن نیست

ادامه مطلب ...

بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم

بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم

کافه فایل ایران در این پست یک بانک ایمیل از دانشجویان فعال در اینترنت برای شما کاربران عزیز قرار داده است بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم یک گنجینه مطمئن از ایمیل های فعال می باشد.

دانلودفایل بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم از کافه فایل ایران به په دردی میخوره؟

بانک ایمیل های ما به چه درد شما میخوره؟ افراد زیادی در دنیای مجازی وجود دارند که محصولی برای فروش دارند و به دنبال راهی برای تبلیغات آن محصول میگردند، بدون تردید ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه میتواند بهترین گزینه برای گسترش کسب و کارتان باشد. و اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگر تصمیم به استفاده از این راه تبلیغاتی موثر گرفتید میتوانید ارسال ایمیل های تبلیغاتیتان را به سایتهایی که این خدمات را ارائه میدهند واگذار کنید یا با نرم افزار های ارسال ایمیل های تبلیغاتیخودتان اقدام به ارسال ایمیل کنید.

دانلودفایل بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم از کافه فایل ایران چطوره؟

 بانک ایمیل دانشجویان کافه فایل ایران به درد چه کسایی میخوره ؟کسانی که به هر نحوی با دانشجویان سروکار دارند و به عبارت دیگه محصول و یا چیزی برای فروش دارند که مخاطب اونا دانشجویان باشه میتونن از این بانک ایمیل استفاده کنند این بانک ایمیل حتی به درد توسعه دهنده گان برنامه های اندروید میخوره چرا که معمولا اکثر دانشجویان در مارکت های اندرویدی نظیر کافه بازار حضور فعال دارند.از طرفی سلامت این بانک ایمیل بالای ۹۰ % می باشه ( نمی گوییم ۱۰۰ % ) و همه اونها جز فعالان اینترنت هستند و از ایمیلهاشون استفاده زیادی می کنند لذا کارایی این بانک ایمیل بسیار بالاست.

دانلودفایل بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم از کافه فایل ایران شامل چه تعداد ایمیله؟

این بانک ایمیل بر اساس رشته دانشگاهی تفکیک شده است و دارای حدود ۵۰ هزار ایمیل فعال تفکیک شده سالم می باشد و شامل رشته های زیر می باشد :

[yes_list]

  • دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ( حدود ۴۵۰۰ ایمیل )

  • دانشجویان رشته اتومکانیک ( حدود ۵۰ ایمیل )

  • دانشجویان علوم پایه ( حدود ۱۰۰۰ ایمیل )

  • دانشجویان رشته حقوق ( حدود ۷۰۰۰ ایمیل )

  • دانشجویان رشته های کامپیوتر ( حدود ۷۵۰ ایمیل )

  • دانشجویان زبان های خارجه ( حدود ۷۰۰ ایمیل )

  • دانشجویان علوم اجتماعی و ارتباطات ( حدود ۳۰۰ ایمیل )

  • دانشجویان متفرقه ( حدود ۳۵۰۰۰ ایمیل )

[/yes_list]

 دانلود فایل بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم در ادامه :

بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم- دانلود فایل بانک ایمیل دانشجویان فعال اینترنت – ۹۰% سالم از کافه فایل ایران